Thursday, February 10, 2011

Makhluk???...+ Gigi...

Assalamualaikum.....

morning...arini aku dalam keadaan demam lg n sakit gigi yg amat la plak...pagi tdi masuk toilet, Ya Allah sakit sgt time nk kumur...uuuwwaaa....tp lepas beberapa ketika dh ok blik cuma ngilu2 tu ader lgi la...uhuk...

sebenarnye aq nk citer pasal hal smlm. adelah 1 hamba Allah ni. Aku panggil die Makhluk..xtaw macammane leh terfikir nama tuh so, bila dh name tuh yg kuar, terus lekat , aq panggil dia Makhluk...nk jdkn citer Makhluk ni msg aq tanya aq "dh kerja tetap ker, nk keje x??"....aq pun curious la nk tau sape plak yg tanya aq camtuh...msg punye msg, korek punya korek...sampai ad 1 tahap tuh tuh aq dh fed up dh...cakap mengarut n macam2 lgi...bengong punye jantan...mula2 tuh aq ingtkn kawan sekolah aq, tp bila refer balik msg die, mcm bukan, n mmg bukan pun...then msg lgi, aq nk korek lg, blom sempat aq nk tau siapa die, die dh gtaw siapa aq, die siap ckp informer yg gtaw psal aku...tp siapa???...aq tanya xnk jawb..hurmm...sabar ajer lh...then...makin byk plak hal yg die tau tentang aq...aq dh bengang dh. mane tak nyer...byk sgt die tau tentang aq, mcm dh detail jer...siap tahu aq pernah couple ngn sape time study dulu n makhluk tuh sebut name gelaran ex aq plak tuh...mane die tahu name tu??...naik hairan aq..sabar jerlah...aq duk pk2, siapalah informer die ni, hurmm...bukan semua org yg tahu psal hal aq dengan detail ni...geramm ehh...sabar jerlah...sabar...sabar...


then sambung msg mlm tuh, makin hairan aku...makin geram...n at last aq dpt agak gk siapa makhluk tuh,...makhluk tuh gtaw name die "FATHULBARI"...sengal tol la...aq tau , itu bukan name die yg sebenarnye...die menyamar...mcm la aq xtahu siapa mamat tuh...siapa  Makhluk tuh....die ; krg nk tahu ker...biarlah rahsia...tp ape yg perlu krg tahu...aq mmg xsuka die...xsuka....dh ade bini , siap 2 org tuh...tp ya Allah tahap kegatalan die tuh...mmg higher lah.,....geli gelemang aku....sabar jer lah....tlglah aq xsuka makhluk ni...aq xkacau pun hidup makluk ni, nape die nk kacau hidup aku lak...tlglah jgn kacau hidup aku ...plzz makhluk...jgn cari or ganggu aku lgi...blah la kau,....nyahhh....syuuuhhhh....

hehehheeee............then aq suh die jgn kacau aq lgi...arini aq xmsg pun die...xnk pun.bye.bye.la...ahhaa...kejam??...mmg aq kejam...kejam untuk kebaikan aku jugak...xnk aku, kene serang ngn bini2 die...hahahhaaa......


tang gigi ni plak....bgun pagi jer terasa sgt sakit...nk nangis jer rase....sabar ajer lah...uhukk...
tghari tdi [10.02.11] lepas lunch aq g jumpa doc gigi a.k.a dentist la kan, takut la jgak tp disebabkan sakit, aku melangkah ke klinik gigi Chong yg femes kt KB nih....tp doc die or klinik tu milik doc melayu...bernama Dr Normah klw xsilap...she's nice...i like....pergi jer...die check n check...tanya aq nk cabut ker x, aku cakap nak, tp tgh sakit ni blh ker cabut...die bg options, 1st; die inject then cabut, takut sakit masih terasa, naya, mau nyer trauma, 2nd; doc bg ubat antibiotik shj thn ubt panadol sendiri punye, mkn sampai dh xsakit, pastu baru dtg klinik ni blik thn cabut.....so, aku xnk kene trauma...oh, tidak...so, amik choice yg kedua...mkn ubt dulu....so, tpksala tahan sakit ni , 2,3 ari jgk la kot...xleh mkn sgt...xpe..kurus sikit...ngeee....ehehhee.....

0 comments:

Post a Comment