Sunday, February 6, 2011

Hapus Aku...

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku

Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta

Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…

Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku… 

p/s: lagu ni pernah jadi lagu pghubung antara aku dgn sidia dulu...lagu ini lah yg pernah jd pengikat hubungan kami...tp itu dulu....now, msg2 dh ade life msg2..die dgn hidup die...aku dgn hidup aku....
hidup ay sekarang ni, biasala...masih SOLO....ehhehee....die??...maybe dh berpunya...i dont know...=)


lagu ni , mula2 aq dgr mmg best sgt...sampai skrg best tp...bila di hayati blik liriknye..aduhai...*montek keno....hehehee....yup, itu yg aku rase sekarang ni [based on that lyrics]...huhuuu...tp aku redha dgn ape yg berlaku....semua nye ni ade HIKMAH nye yg TUHAN ALLAH swt nk bg...


aku masih boleh teruskn hidup wlwpun tanpa sidia [siapa2 yg trcinta(guy)]...ape yg penting aku masih ade family yg aku sayang disisi...now my life fully to them....im belong to them n myself...i love myself n love them more...LOVE THEM MUCH...


insyaAllah...SATU masa nanti JoDOH ku akan muncul jua....insyaAllah...




oklh; next time i'll wrote again...insyaAllah...see u then...buhbye...take care....


As'salam....


Take care;




Ay.......(^.^)v

0 comments:

Post a Comment