Tuesday, July 12, 2011

Nama - ABC

Ay ada baca satu artikel ini , berkenaan dengan nama la kan...ok baca kat link ni ..nanti korang faham la kot, ay xmo citer panjang-panjang sangat...ehhee...so, after that i've a conclusion for my name & tadaaa...


S - Sesalnya diriku jikalau aku lalai
I - Ikhlaslah aku dalam berbuat sesuatu
T - Tak mungkin aku kalah
I - Ikhlaslah aku dalam berbuat sesuatu

A - Allah sentiasa memberikan yang terbaik buatku
I - Ikhlaslah aku dalam berbuat sesuatu
S - Sesalnya diriku jikalau aku lalai
H - Hatiku bersih dari dengki dan maksiat
A - Allah sentiasa memberikan yang terbaik buatku
H - Hatiku bersih dari dengki dan maksiat


I'm not sure it can be trusted or not...its just for my motivation...i guess...
Nama itu doa dan senjata kepada diri anda.

0 comments:

Post a Comment