Saturday, December 17, 2011

Kilan...

Today...ive been bz...bagus jgk bz, coz ia akn melekakn aq utk mngingati sesuatu yg aq xnk ingat...


Tp arini aq sedar yg, hati  aq masih terluka..bila pasan tarikh y lepas..dan ap yg aq nmpk smlm...huh...lukaku bdarah kembali..dia apa tahu..tak tahu pape yg aku lalui..kot...die dgn hidup die..aq dgn hidup aku...org xnk berubah buatpe aku nak paksa, baik aku yg berubah dulu...tak susahkan sapa2 pun...

Busy tetap bz, tp otak n hati aku mane reti nak berenti menahan gelodak yg dtg lg kali...kdg2 aq bharap aku xperlu.... ....


Menyesal krn ari ke 6 sampai kesudah aku terasa...sigh...betul ke aku menyesal?... Ntah...

 Aku terkilan...terkilan dgn diri aku...

terkilan dgn semua...

 Aaaarrrgggghhhh...bodoh!!!

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 comments:

Post a Comment