Tuesday, June 7, 2011

2 tahun

2 tahun dah berlalu...2 tahun juga ku memendam rasa ini daripada DIA....sejak hari ITU, sampai hari ini, ternyata aku tidak mampu menipu diriku bahawa memang aku rindu dan sayang dia...Dia Cinta pertama aku...Dia juga yang membuat aku kenal erti cinta tapi apa yang aku dapat pada semester akhir itu???...kenapa aku diberi ujian sedemikan, dahla semester akhir di tahun akhir aku di universiti???..kenapa dia buat begitu pada aku...apa salah aku???...kenapa???kenapa???...persoalan itu masih belum terungkai sampai sekarang....aku pernah tanya dia ker??...ntahla...aku dah tak ingat....=p

Memang sedih sangat dengan apa yang telah terjadi antara kami....aku tak tipu aku memang rindu dia...selama 2 tahun kami berkenalan, aku tak pernah menduakan dia, tp dia???...Unfaithful...Apa salah aku??..

Selepas hari itu, sampai sekarang u tak ada khabar berita, u terus mendiamkan diri...mungkin u malu dengan bukti-bukti yang sha jumpa/dapatkan...Selama 1 semester before my final presentation/exam, sha bersabar dan sambil itu jugak lah sha korek segala rahsia yang u simpan...sampai hati u buat sh acamni...sha tak paham...kenapa u buat sha camni...apa salah sha...kenapa???...hurmmm...rasanya sampai bila-bila pun sha tak kan dapat jawapan itu...


Biarlah ia berlalu pergi...Life Must Go ON...

Chill out Babeh....(^_^)v

0 comments:

Post a Comment