Tuesday, May 10, 2011

Terbeliak bijik mata

Memang crazy la, pagi2 lagi dah terbeliak biji mata ku tengok seorang mak cik ni dress up..gila vavi lah...
kenapa i said like that coz tadi pagi ketika ku singgah untuk mmbeli sarapan pagi, kat kedai tuh, ku teeeerrrrnampak makcik seorg ni nye dressUp....mak aii....terkezut gue...mane tak nye , she dress macam tak pakai baju...nampak segala bagai isi dalam...dahla pakai tudung lak tuh...huhuuuu....

Die pakai baju kurung modern la konon nyer tp jarang yg teramat sangat, then dia hanya pakai bra jer, xpakai singlet or spegeti for cover up sikit....direct tuh...nampak segala bagai...kawan2 makcik tuh xtegur ker cara kawan die dressUp...or saje buat xnampak...yerla tengok kn muka die macam bekeng jer....hahahaa....

Baju yg makcik tuh pakai lebih kurang camni lah...huhuu...
Baju cantik tp cara pakai FAIL...

Whatever pun....aku mmg terkezut giler arghhhh, nampak bra render pink/maroon color...ahhahaa....buat malu jer klw kawan2 aku pakai camtuh...sah aku xmo jln dekat....malu woiii.....ngeeee....ape2 pun....makcik tu buat aku tersedak/terkezut dh pepagi2 ni...hahahaha....cian makcik tuh...aku nk tegur pun xberani tadi....yerla, sape la aku ni, tambah lgi, time aku terpandang die, mata die direct shoot muka/mata ku tuh...

Sabo ajerlah...pagi2 lgi dah ade hot story...ahhahaa....redho jer...ehehhee....


ermmm...sha xsempat breakfast pun lg ni, terus post entry ni...hehehe...lapo dah....JOm breakfast...ehhehe
di mulai dgn Bismillah...(^_^)v

0 comments:

Post a Comment